BİR MEHMET KAÇ LİRA ???




Akşam haberleri seyrederken, Türkiye’nin Güneydoğusundan gelen şehit haberini veriyor. Feryat figan olan anneler, eşler, boynu bükük çocuklar ve cenaze namazındaki protesto etmeye çalışan kalabalık. Bütün bunları seyrederken cami avlusundaki kalabalığın bana ifade ettiği mana acıyı paylaşma, şehide sahip çıkma değildi. Bu kalabalık ölen bir gencin arkasından yapılması gerekeni dini töreni yapıyordu. Öfke ile haykırmak istiyorum onlara Mehmet’i kaç liraya sattınız, bir MEHMET kaç lira ediyor sizin gözünüzde. Bedel biçemediğimiz canlar için hakkınız yok Mehmet’in naşını kaldırmaya, hakkınız yok Mehmet’in tabutuna dokunmaya. Kızıyordum soysuz kürtlere artık kızamıyorum, satılmış Türkleri gördükçe. Ben şehidime kelle diyeni başa getirenleri affedemiyorum, pkk itlerinin uzantılarının Türkiye’yi kuran Meclisin içinde olmasından rahatsızlık duymayanlara tiksiniyorum. Türk’ün Türklüğünü unutmasından ruhunu satmasından utanıyorum.


Musalla taşına yatan gencin umarım ailesi geleceğini üç kuruşa satanlardan olmaz. İşte o gün bir kellenin defin törenini yapmış oluruz. Ölenin değeri ise istikrar adına kazanılan üç ay beş ay, kepengini kapatmadığımız dükkân, faizini verdiğimiz tokinin evi, bizim olmayan arabadır.







YÜZDE YÜZ TÜRK OLDUĞUN GÜN CİHAN SENİNDİR



alıntı

21 Ekim 2007 Tarihinde Hakkaride Şehit Olan Bir Askerimizin Mektubu


BEN MEHMETİM
MEHMETCİGİM
BUGUN GABARDAYIM
YARIN CÜDE
KİM BİLİR BELKİ
MEZARDAYIMM
GECELERİ KORKMUYORUM
BİLİYORUM CUNKU
SEHİT OLUCAMM
GECE 3-5 NÖBETLERİNDE
SİLAHLAR HİÇ SUSMAZ
GÖGÜSÜMÜ GEREREK
KARSILIK VERİRİM
BEN ONLARDAN
ELBET BİR GÜN
İNTİKAMINIZI
ALICAM
SİLAH ARKADASLARIM




11-F


FORUM


ZİYARETÇİ DEFTERİ














Kaldığınız Süre..













Bu Sitede Reklam Vermek İçin Tıklayınız....
Site Hakkındaki Öneri ve Görüşleriniz